POMOC ZDALNA – DLACZEGO WARTO O TYM PAMIĘTAĆ.
NIGDY NIE PLANUJESZ AWARII.
ALE ONE SIĘ ZDARZAJĄ, CZĘŚCIEJ NIŻ MYŚLISZ.
Nasze kolejne posty, to będą sytuacje z życia, opisy zdarzeń tego, co się zdarzyło. Chcemy również przedstawiać wyniki naszych rozmów
z klientami. Chcemy, aby nasz blog był jak najbardziej praktyczny, oparty na życiu i tym co przynosi. Zależy nam na tym, aby unikać
teoretyzowania i gdybania. To nie o to chodzi.
POMOC ZDALNA – TEMAT, KTÓRY JEST WAŻNY A NIE DOCENIANY.
Temat, który przewija się w naszych rozmowach z klientami w firmie.
Okazuje się, że jest grupa duża osób prowadząca pracę z domu – home office, lub pracująca online – za pomocą komputera i internetu. Coraz bardziej powszechne zjawisko – praca zdalna, lub online.
Wiele osób zmieniło swój styl pracy na stałe. Spotkania wideo, telekonferencje, sesje szkoleniowe, spotkania biznesowe czy handlowe. Spotykamy ostatnio coraz więcej osób opowiadających nam o tym, że właśnie w ten sposób pracują.
To dziś norma a pracy w wielu branżach. Trwała zmiana – efekt pandemii.
Stare czasy już nie wrócą. Nowe nawyki, nowe technologie, trwała zmiana w tym zakresie jest faktem.
Będziemy o tym pisać na bieżąco.
TRWAŁA ZMIANA W SPOSOBIE DZIAŁANIA I ZARABIANIA.
Sprawnie działający komputer, odpowiednie oprogramowanie i łącze komputerowe to dzisiaj być albo nie być w wielu branżach. To jak tlen i życiodajny krwioobieg informacji, danych, spraw i losów ludzkich. Tak to teraz wygląda.
Obecnie wiele rzeczy można załatwić w ten sposób. Wiele od tego zależy.
Jest to reakcja osób prowadzących biznes i działalność na problemy związane z pandemią, bezpieczeństwem, zdrowiem, funkcjonowaniem i przetrwaniem w biznesie.
Wykształciły się nowe nawyki, sposoby i podejście do prowadzenia życia, pracy i odpoczynku.
SPRAWNY KOMPUTER – TO PODSTAWA
Dopóki wszystko działa prawidłowo, to nie przywiązujemy do tego wagi.
Ale, gdy zawodzi komputer, łącze lub oprogramowanie. Wtedy liczy się czas.
Z reguły jest tak, że awaria lub usterka zaskakuje. Nigdy nie zdarza się w dobrym momencie i nigdy nie jest planowana.
Dlaczego o tym piszemy?
Statystyka. Tak po prostu.
O co w tym chodzi?
Wyjaśnienie jest bardzo proste.
Rozmawiamy o tym z klientami i mamy po paru miesiącach swoje spostrzeżenia i swoją statystykę, opartą na faktach.
Mamy na myśli liczbę przypadków awarii, które się zdarzają. Statystykę opieramy na przypadkach faktycznych, rozmowach z klientami, ilości zdarzeń. Zwłaszcza w ostatnim czasie, i to nie jest przypadek.
Nikt nie planował awarii, wszystkich zaskoczyła, padają takie zdania:
„…wczoraj jeszcze działało, a dzisiaj nie…”
„… było wszystko dobrze i nagle coś nawaliło, nie działa…”
to najczęstsze refleksje z rozmów z klientami.
WAŻNA WSKAZÓWKA. WEŹ TO PROSZĘ PO UWAGĘ.
WIELU PROBLEMÓW Z KOMPUTEREM MOŻNA BY UNIKNĄĆ, GDYBY BYŁA DIAGNOZA NA CZAS.
Co to oznacza?
Najczęściej usługa pomocy zdalnej jest używana w momencie, gdy już coś zawiodło.
Czyli duża liczba drobnych sygnałów, którą przeoczył użytkownik, daje efekt w postaci awarii lub problemu z komputerem.
Ponieważ najczęściej klient prosi o taką pomoc w momencie awarii. Po fakcie.
W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc i to robimy.
POMAGAMY SKUTECZNIE.
Chodzi o inne podejście do problemu.
UŻYWAJ POMOCY ZDALNEJ, JAKO REGULARNEJ DZIAGNOZY KOMPUTERA, ZANIM WYSTĄPI AWARIA.
Pomoc zdalna pozwala na zdiagnozowanie i znalezienie problemów z komputerem ZANIM skończą się źle lub tragicznie. To jest najlepszy sposób – zapobiegać zamiast naprawiać.
ALE WAŻNA UWAGA – ZANIM WYSTĄPI PROBLEM.
Czyli znalezienie i zdiagnozowanie problemów z systemem, sterownikami, oprogramowaniem.
CO PROPONUJEMY?
Zachęcamy każdego, aby regularnie korzystał z tej usługi ZANIM wystąpi problem.
To jest dużo skuteczniejsze i tańsze, niż naprawa lub reinstalacja, czy odzyskiwanie utraconych danych.
POMYŚL O TYM, PROSZĘ.
SPRAWDŹ NASZĄ USŁUGĘ : POMOC ZDALNA. TO WAŻNE.
link: https://www.speclab.com.pl/oferta.html
Skontaktuj się z nami, porozmawiaj, omów, zapytaj. Poradzimy, podpowiemy.
Zachęcamy do kontaktu : www.speclab.com.pl lub zadzwoń do nas, napisz do nas.
Zapisz się nasz newsletter. Przekazujemy ważne informacje.
link: https://www.speclab.com.pl/kontakt.html
Będziemy o tym pisać, przybliżymy ponownie tą usługę.
Dobrego dnia.
Nasze Serwisy:
SpecLab Komputery technologie: speclab.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/
Projekt: strona www: projektfirmagdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/
Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/
Goya Art : facebook.com/goya.hand.made/
Zapraszamy.
Awaria najczęściej pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie. Podczas pracy zdalnej kilka miesięcy temu sama się o tym przekonałam. Całe szczęście miałam zapewnioną zdalną pomoc bo bez tego nie byłoby kolorowo. Byłam zaskoczona jak szybko i łatwo można w ten sposób naprawić problem. Każda firma, która przechodzi na tryb zdalny powinna o tym pomyśleć 🙂