POMOC ZDALNA – DLACZEGO WARTO O TYM PAMIĘTAĆ. PRZECZYTAJ PROSZĘ.

przez | 12 września 2020

POMOC ZDALNA – DLACZEGO WARTO O TYM PAMIĘTAĆ.

NIGDY NIE PLANUJESZ AWARII.

ALE ONE SIĘ ZDARZAJĄ, CZĘŚCIEJ NIŻ MYŚLISZ.

Nasze kolejne posty, to będą sytuacje z życia, opisy zdarzeń tego, co się zdarzyło. Chcemy również przedstawiać wyniki naszych rozmów
z klientami. Chcemy, aby nasz blog był jak najbardziej praktyczny, oparty na życiu i tym co przynosi. Zależy nam na tym, aby unikać
teoretyzowania i gdybania. To nie o to chodzi.

POMOC ZDALNA – TEMAT, KTÓRY JEST WAŻNY A NIE DOCENIANY.

Temat, który przewija się w naszych rozmowach z klientami w firmie.
Okazuje się, że jest grupa duża osób prowadząca pracę z domu – home office, lub pracująca online – za pomocą komputera i internetu. Coraz bardziej powszechne zjawisko – praca zdalna, lub online.

Wiele osób zmieniło swój styl pracy na stałe. Spotkania wideo, telekonferencje, sesje szkoleniowe, spotkania biznesowe czy handlowe. Spotykamy ostatnio coraz więcej osób opowiadających nam o tym, że właśnie w ten sposób pracują.
To dziś norma a pracy w wielu branżach. Trwała zmiana – efekt pandemii.

Stare czasy już nie wrócą. Nowe nawyki, nowe technologie, trwała zmiana w tym zakresie jest faktem.

Będziemy o tym pisać na bieżąco.

TRWAŁA ZMIANA W SPOSOBIE DZIAŁANIA I ZARABIANIA.

Sprawnie działający komputer, odpowiednie oprogramowanie i łącze komputerowe to dzisiaj być albo nie być w wielu branżach. To jak tlen i życiodajny krwioobieg informacji, danych, spraw i losów ludzkich. Tak to teraz wygląda.
Obecnie wiele rzeczy można załatwić w ten sposób. Wiele od tego zależy.

Jest to reakcja osób prowadzących biznes i działalność na problemy związane z pandemią,  bezpieczeństwem, zdrowiem, funkcjonowaniem i przetrwaniem w biznesie.

Wykształciły się nowe nawyki, sposoby i podejście do prowadzenia życia, pracy i odpoczynku.

SPRAWNY KOMPUTER – TO PODSTAWA

Dopóki wszystko działa prawidłowo, to nie przywiązujemy do tego wagi.

Ale, gdy zawodzi komputer, łącze lub oprogramowanie. Wtedy liczy się czas.

Z reguły jest tak, że awaria lub usterka zaskakuje. Nigdy nie zdarza się w dobrym momencie i nigdy nie jest planowana.

Dlaczego o tym piszemy?

Statystyka. Tak po prostu.

O co w tym chodzi?

Wyjaśnienie jest bardzo proste.

Rozmawiamy o tym z klientami i mamy po paru miesiącach swoje spostrzeżenia i swoją statystykę, opartą na faktach.

Mamy na myśli liczbę przypadków awarii, które się zdarzają. Statystykę  opieramy na przypadkach faktycznych, rozmowach z klientami, ilości zdarzeń. Zwłaszcza w ostatnim czasie, i to nie jest przypadek.

Nikt nie planował awarii, wszystkich zaskoczyła, padają takie zdania:

“…wczoraj jeszcze działało, a dzisiaj nie…”
“… było wszystko dobrze i nagle coś nawaliło, nie działa…”

to najczęstsze refleksje z rozmów z klientami.

WAŻNA WSKAZÓWKA. WEŹ TO PROSZĘ PO UWAGĘ.

WIELU PROBLEMÓW Z KOMPUTEREM MOŻNA BY UNIKNĄĆ, GDYBY BYŁA DIAGNOZA NA CZAS.

Co to oznacza?

Najczęściej usługa pomocy zdalnej jest używana w momencie, gdy już coś zawiodło.

Czyli duża liczba drobnych sygnałów, którą przeoczył użytkownik, daje efekt w postaci awarii lub problemu z komputerem.

Ponieważ najczęściej klient prosi o taką pomoc w momencie awarii. Po fakcie.

W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc i to robimy.

POMAGAMY SKUTECZNIE.

Chodzi o inne podejście do problemu.

UŻYWAJ POMOCY ZDALNEJ, JAKO REGULARNEJ DZIAGNOZY KOMPUTERA, ZANIM WYSTĄPI AWARIA.

Pomoc zdalna pozwala na zdiagnozowanie i znalezienie problemów z komputerem ZANIM skończą się źle lub tragicznie. To jest najlepszy sposób – zapobiegać zamiast naprawiać.

ALE WAŻNA UWAGA – ZANIM WYSTĄPI PROBLEM.

Czyli znalezienie i zdiagnozowanie problemów z systemem, sterownikami, oprogramowaniem.

 

CO PROPONUJEMY?

Zachęcamy każdego, aby regularnie korzystał z tej usługi ZANIM wystąpi problem.

To jest dużo skuteczniejsze i tańsze, niż naprawa lub reinstalacja, czy odzyskiwanie  utraconych danych.

POMYŚL O TYM, PROSZĘ.

SPRAWDŹ NASZĄ USŁUGĘ : POMOC ZDALNA. TO WAŻNE.

link: https://www.speclab.com.pl/oferta.html

Skontaktuj się z nami, porozmawiaj, omów, zapytaj. Poradzimy, podpowiemy.

Zachęcamy do kontaktu : www.speclab.com.pl lub zadzwoń do nas, napisz do nas.

Zapisz się nasz newsletter. Przekazujemy ważne informacje.

link: https://www.speclab.com.pl/kontakt.html

Będziemy o tym pisać, przybliżymy ponownie tą usługę.

Dobrego dnia.

 

Nasze Serwisy: 

SpecLab Komputery technologie:  speclab.com.pl

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl

Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl

Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art :  facebook.com/goya.hand.made/

Zapraszamy.

 

Jedna myśl nt. „POMOC ZDALNA – DLACZEGO WARTO O TYM PAMIĘTAĆ. PRZECZYTAJ PROSZĘ.

  1. Aneta

    Awaria najczęściej pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie. Podczas pracy zdalnej kilka miesięcy temu sama się o tym przekonałam. Całe szczęście miałam zapewnioną zdalną pomoc bo bez tego nie byłoby kolorowo. Byłam zaskoczona jak szybko i łatwo można w ten sposób naprawić problem. Każda firma, która przechodzi na tryb zdalny powinna o tym pomyśleć 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

19 − two =