O nas

 

Misja Firmy

Panuje powszechny stereotyp, że serwis komputerowy to zakład naprawczy, który odwiedzamy dopiero, gdy nasz sprzęt ulegnie awarii. To absolutnie błędne rozumowanie. Chcemy to zmienić.

Chcemy, aby nastąpiła zmiana takiego postrzegania serwisu i nastawienia konsumenta co do sposobu korzystania ze sprzętu i technologii komputerowych. Zależy nam na zmianie roli serwisu komputerowego w tym zakresie.

Poprzez prowadzenie odpowiednich działań informacyjno-edukacyjnych, chcemy doprowadzić do zmiany takiego stereotypu. Tak by zmienić postrzeganie sposobu użytkowania sprzętu komputerowego i technologii z tym związanych oraz sposobu korzystania z usług serwisu.

Nasze motto – zapobiegaj zamiast naprawiać.

Rola naszego serwisu to prowadzenie działań mających na celu dostarczenie usług, informacji i technologii. Zasobów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania, obsługi i serwisowania sprzętu komputerowego. Zmiana stereotypu, poprzez wyjaśnianie i wdrażanie roli i zasad współpracy z naszym serwisem, tak aby ten model funkcjonował skutecznie.

Zakres naszych działań – świadczenie usług z zakresu sprzętu i technologii komputerowych.  Obejmuje to  serwisowanie, diagnozowanie, naprawa, modernizacja i rozbudowa, doradztwo, edukacja, działania informacyjne i edukacyjne, opieka nad klientem przez cały czas.

Nasz cel to nawiązywanie relacji z klientami – stała opieka nad klientem. Wdrożenie regularnych działań serwisowych, wypracowanie modelu praktycznego stosowania tego, co proponujemy na co dzień, aby unikać awarii i uszkodzeń sprzętu.

 

Kim jesteśmy

Jesteśmy częścią Firmy Rodzinnej Projekt – to nasze gdyńskie, lokalne, rodzinne przedsięwzięcie.

SpecLab to gdyńska, lokalna firma. W branży komputerowej jesteśmy obecni ponad 10 lat. Od lat współpracujemy zarówno z klientami indywidualnymi jak i Firmami – proponujemy rozwiązania unikalne i indywidualne, w zakresie odpowiednim i dostosowanym do sytuacji klienta.

SpecLab – serwis inny niż wszystkie. 

 

Jak pracujemy??

To co proponujemy, to unikalny model współpracy z klientem polegający na zbudowaniu trwałej relacji. Na doradztwie opartym na analizie i rozmowie.  Celem jest wdrożenie właściwego, indywidualnego dla każdego klienta modelu postępowania ze sprzętem komputerowym na dziś i w przyszłości. Zakres działań i czynności jest omawiany, dostosowywany i wdrażany indywidualnie z każdym klientem. Cały proces naszego działania prowadzi do zbudowaniu trwałej, wieloletniej współpracy z każdym klientem.