NARZĘDZIA DO PROWADZENIA FIRMY W DOBIE TECHNOLOGII CZ.2

przez | 29 maja 2020

NARZĘDZIA DO PROWADZENIA FIRMY W DOBIE TECHNOLOGII CZ.2

 

ZALEŻY CI NA ROZWOJU I KLIENTACH?

SOCIAL MEDIA, JAK ZASTOSOWAĆ W FIRMIE.

Prowadzenie firmy w dzisiejszych czasach oznacza umiejętne zastosowanie wiedzy biznesowej, zarządzania, marketingu i technologii. Tylko połączenie tych obszarów pozwala osiągnąć odpowiednie warunki do przetrwania, rozwoju i sukcesu każdej firmy. Dominującą rolę zaczyna
odgrywać technologia. W dzisiejszym świecie i biznesie technologia oznacza inne kanały komunikacji z klientami, współpracownikami, partnerami. Stwarza ogromne możliwości ale  też stawia określone wymagania.

Trzeba pogodzić różne obszary i różne punkty widzenia.

Dlaczego? Spójrzmy na to.

Zanim zaczniemy stosować Social Media w zdobywaniu klienta warto uświadomić sobie parę rzeczy.

 

1. WYTWARZANIE. CEL BIZNESOWY ISTNIENIA FIRMY.

Sensem istnienia każdej firmy jest wytwarzanie dóbr, produkowanie lub oferowanie usług. Sprzedaż.

 

2. SPRZEDAŻ. CEL FINANSOWY ISTNIENIA FIRMY.

Sprzedaż wytwarzanych dóbr, czy też usług generuje przychód i zysk. Osiąganie zysków Firmy.

 

3. KLIENT. TO CEL MARKETINGOWY I REKLAMOWY KAŻDEJ FIRMY.

Żeby osiągnąć te cele potrzebna jest jeszcze jedna rzecz. Ktoś, kto skorzysta z dóbr czy usług.

 

Tak więc celem każdej Firmy jest skuteczne dotarcie do szerokiej grupy klientów. Bo tak naprawdę,  to do nich skierowane wytwarzane dobra, produkty, czy usługi. To odbiorcy i klienci generują dla  firmy zysk, który pozwala jej przetrwać i się rozwijać. Jak to osiągnąć?

Firma, każda firma  ma swoją specyfikę i zakres działania. Tak więc kieruje swoje działania do określonych, różnych grup odbiorców i klientów. Każda grupa klientów ma swoje określone, zróżnicowane potrzeby i preferencje. Powstaje podstawowy problem. Jak rozpoznać te zakresy i jak dotrzeć do odbiorców,  którzy byliby zainteresowani tym, co proponuje firma. Gdzie oni są?

Dziś, praktycznie każda firma ma swoją stronę internetową, a wiele z nich ma swój profil firmowy  na Facebooku. W ten sposób promują swoje istnienie i usługi. Informują o swoim istnieniu  i zakresie oferowanych dóbr czy usług. Posiadanie strony daje wiele korzyści, pisaliśmy o tym  w poprzednich wpisach na Facebooku i blogu.

ciąg dalszy w kolejnym wpisie.

 

 

 

 

Nasze Serwisy: 

SpecLab Komputery technologie:  speclab.com.pl

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl

Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl

Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art :  facebook.com/goya.hand.made/

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

nine + 13 =