NARZĘDZIA UŁATWIAJĄCE PROWADZENIE FIRMY CZ.4
NADAL ZALEŻY CI NA ROZWOJU FIRMY I KLIENTACH?
SOCIAL MEDIA, ZASTOSUJ, WARTO.
Prowadzenie firmy w dzisiejszych czasach oznacza umiejętne zastosowanie wiedzy biznesowej, zarządzania, marketingu i technologii.
Dziś, praktycznie każda firma ma swoją stronę internetową, a wiele z nich ma swój profil firmowy na Facebooku. W ten sposób promują swoje istnienie i usługi. Informują o swoim istnieniu i zakresie oferowanych dóbr czy usług. Posiadanie strony daje wiele korzyści, pisaliśmy o tym w poprzednich wpisach na Facebooku i blogu.
Ale jaki jest efekt?
WIZYTÓWKA FIRMY – PROFIL FANPAGE NA FACEBOOKU.
DLACZEGO FACEBOOK WARTO BRAĆ POD UWAGĘ W SWOJEJ STRATEGII MARKETINGOWEJ?
POTENCJALNI KLIENCI SĄ RAZEM W JEDNYM MIEJSCU. TO WAŻNE
Jeśli tyle osób ma konto na jednej platformie, to pomyśl… jaka to ogromna liczba odbiorców.
Czynnych 24 godziny na dobę.
Można więc określić precyzyjnie profil odbiorcy i jego preferencje. Skierować przekaz informacyjny do grup odbiorców, które mogą być odbiorcami lub klientami tego, co proponuje twoja Firma.
To ogromna korzyść.
Można dotrzeć do osób na przykład na podstawie wieku, zainteresowań zawodowych i osobistych, preferencji zakupowych, miejsca zamieszkania, pozycji zawodowej. I wielu innych parametrów.
Istotne jest to, że trafiamy z przekazem do konkretnych grup odbiorców. Ale musimy mieć na uwadze parę spraw.
Przede wszystkim aby stworzony przekaz informacyjny, czy reklamowy był przemyślany, dobrany do specyfiki danej grupy, trafiał w ich zakres preferencji. To wypracowanie takiego sposobu komunikacji z użytkownikami, który jest skuteczny i wartościowy dla odbiorców.
ZRZESZANIE SPOŁECZNOŚCI WOKÓŁ MARKI.
Facebook to nie tylko reklamy i przekazy promocyjne. To portal, którego zadaniem jest zrzeszanie społeczności.
Co to oznacza?
Aby ludzie wchodzili ze sobą w interakcje, dzielili się informacjami i skupiali się wokół tego, co ich łączy. Temat, zakres, marka, informacja.
To oznacza możliwość zbudowania wokół marki czy firmy lojalnej grupy klientów, dla których fanpage będzie miejscem zawierającym informacje o firmie i marce, produkcie, usłudze czy nowościach. Coś, z czym mogą się identyfikować i do czego będą wracać. To również forma kontaktu.
Fanpage na Facebooku umożliwi natychmiastowe reagowanie na komentarze, opinie oraz wiadomości klientów. Natomiast przeplatanie postów ofertowych ciekawymi, inspirującymi, czy zabawnymi materiałami nawiązującymi do zainteresowań Twoich klientów, pomoże stworzyć wizerunek otwartej, nowoczesnej marki, z którą mogą identyfikować się odbiorcy.
Skuteczny i angażujący fanpage to istotna część działania marketingowego firmy.
Dlaczego?
Bo dzięki temu firma osiągnie realne korzyści, zyska klientów, dotrze do nowych osób, zyska wiernych klientów.
To ogromna wartość dodana.
Ciąg dalszy w kolejnym wpisie.
Nasze Serwisy:
SpecLab Komputery technologie: speclab.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/
Projekt: strona www: projektfirmagdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/
Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/
Goya Art : facebook.com/goya.hand.made/