CZY STRONA INTERNETOWA JEST PRZYDATNA??? cz.3

przez | 8 maja 2020

ILE OSÓB WIE, ŻE TWOJA FIRMA ISTNIEJE? CZ.3

PROWADZISZ DZIAŁALNOŚĆ, BIZNES LUB FIRMĘ?

 

CZY STRONA INTERNETOWA JEST PRZYDATNA???

JAKIE ZNACZENIE MA STRONA INTERNETOWA DLA FIRMY? MA CZY NIE???

Strona internetowa dla Firmy jest tak naprawdę kluczem do jej sukcesu. Obecnie żadne szanująca się Firma nie  może sprawnie i skutecznie funkcjonować bez własnej strony internetowej.

POWSTAJE PYTANIE – JAKĄ STRATEGIĘ ZASTOSOWAĆ?

JAKI RODZAJ STRONY ZASTOSOWAĆ?

STRATEGIA – jaka strona www dla Firmy?

Wizytówka
Portfolio
Informacyjna / blog firmowy
Serwis internetowy
Sklep internetowy
Strona będąca połączeniem powyższych

DLACZEGO WARTO POSIADAĆ STRONĘ INTERNETOWĄ?

ZALETY, KORZYŚCI I MOŻLIWOŚCI.

– Internet to najpowszechniejsza forma komunikacji, największy zasięg, największa dostępność;
– Sieć pozwala na błyskawiczne dotarcie praktycznie wszędzie, czas ma kluczowe znaczenie;
– Stronę internetową łatwiej zapamiętać niż numer telefonu;
– Zyskujesz większą wiarygodność będąc obecnym w Sieci;
– Każda Firma potrzebuje strony internetowej jako nośnika swoich prac. Prezentacja wyrobu, usługi, treści;
– Jest multimedialna. Pozwala na prezentację w sposób niedostępny dla innych mediów;
– Oferta Firmy jest dostępna na stronie internetowej przez 24 godziny na dobę;
– Strona www obsługuje Klientów o każdej porze dnia i nocy;
– Wyszukiwarki, czyli najlepszy katalog Firm. Najszybszy sposób na znalezienie Firmy;
– Konsument ma kontrolę. Odkrywa ofertę we własny, indywidualny sposób, dostosowany do oczekiwań;

– Większy zasięg geograficzny, nie ma ograniczeń zasięgu. Twoja Firma jest wszędzie widoczna;
– Strona internetowa to tani sposób, aby informować obecnych i przyszłych Klientów;
– To zwiększenie skuteczności reklamy Firmy;
– Strona www to oszczędność Twoich pieniędzy;
– Mniejsze koszty zarządzania informacją;
– To istotne obniżenie kosztów reklamy;
– Globalny zasięg pozwala dotrzeć z ofertą Firmy do Klientów wszędzie, na całym świecie;
– Pozwala na interaktywną prezentację i interakcję z Klientem;
– Przejmuje ciężar obsługi Klienta;

– Strona internetowa poprawi Twój kontakt z klientem. Aktualność, informacje, interakcja;
– To ważny, dodatkowy kanał komunikacyjny z klientem np. poprzez e-mail, messenger;
– Informacja zwrotna, czyli bodziec do poprawy. Analiza zachowań klienta, znajomość oczekiwań;
– Strona www umożliwi rozszerzenie działalności Firmy;
– Nie ma ograniczenia co do ilości informacji, w stosunku do tradycyjnych mediów;

Warto w związku z tym zastanowić się nad tym jak ma funkcjonować nasza Firma i co jest ważne dla jej rozwoju.
Jak zadbać o rozwój Firmy, przyszłość, wizerunek i jak budować świadomość marki w oczach Klienta. Warto zastanowić
się, jakie do tego celu wykorzystać narzędzia i jak się za to zabrać. Obrać właściwą strategię rozwoju Firmy.

Strona www to pierwszy krok w tym kierunku.

 

 

Nasze Serwisy: 

Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl

Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/


Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl

Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/


SpecLab Serwis:  speclab.com.pl

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Goya Art :  facebook.com/goya.hand.made/

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *